Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20586
Title: Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємствах
Other Titles: Основные принципы стратегического маркетингового планирования на предприятиях
Basic principles of strategic marketing planning business
Authors: Євсейцева, О. С.
Духніч, С. Є.
Keywords: стратегія
стратегічне управління
маркетингова стратегія
стратегічне маркетингове планування
стратегия
стратегическое управление
маркетинговая стратегия
стратегическое маркетинговое планирование
strategy
strategic management
marketing strategy
strategic marketing planning
Issue Date: Apr-2017
Citation: Духніч С. Є. Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємствах / С. Є. Духніч ; наук. кер. О. С. Евсейцева // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". – 2017. – № 5 (27). – С. 120-122.
Source: Міжнародний науковий журнал "Інтернаука"
International scientific journal "Internauka"
Международный научный журнал "Интернаука"
Abstract: В даній статті розглядається термінологія стратегічного маркетингового планування та проводиться оцінка основних принципів побудови стратегічного плану маркетингу на торгово-промислових підприємствах.
В данной статье рассматривается терминология стратегического маркетингового планирования и проводится оценка основных принципов построения стратегического маркетингового плана на торгово-промышленных предприятиях.
This article focuses on the terminology of strategic marketing planning and assesses the basic principles of strategic marketing plan for commercial and industrial enterprises. Formation of strategic planning processes is described, both theoretically and justified on practical experience obtained from the samples documented marketing plans of Ukrainian enterprises.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20586
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2520-2057
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
150589354722_P120-122.pdf171,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.