Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20586
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЄвсейцева, О. С.uk
dc.contributor.authorДухніч, С. Є.-
dc.date.accessioned2023-01-15T20:09:35Z-
dc.date.available2023-01-15T20:09:35Z-
dc.date.issued2017-04-
dc.identifier.citationДухніч С. Є. Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємствах / С. Є. Духніч ; наук. кер. О. С. Евсейцева // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". – 2017. – № 5 (27). – С. 120-122.uk
dc.identifier.issn2520-2057uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20586-
dc.description.abstractВ даній статті розглядається термінологія стратегічного маркетингового планування та проводиться оцінка основних принципів побудови стратегічного плану маркетингу на торгово-промислових підприємствах.uk
dc.description.abstractВ данной статье рассматривается терминология стратегического маркетингового планирования и проводится оценка основных принципов построения стратегического маркетингового плана на торгово-промышленных предприятиях.uk
dc.description.abstractThis article focuses on the terminology of strategic marketing planning and assesses the basic principles of strategic marketing plan for commercial and industrial enterprises. Formation of strategic planning processes is described, both theoretically and justified on practical experience obtained from the samples documented marketing plans of Ukrainian enterprises.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectстратегічне маркетингове плануванняuk
dc.subjectстратегияuk
dc.subjectстратегическое управлениеuk
dc.subjectмаркетинговая стратегияuk
dc.subjectстратегическое маркетинговое планированиеuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectstrategic managementuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectstrategic marketing planninguk
dc.titleОсновні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємствахuk
dc.title.alternativeОсновные принципы стратегического маркетингового планирования на предприятияхuk
dc.title.alternativeBasic principles of strategic marketing planning businessuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorДухнич, Светлана Евгениевна-
local.contributor.altauthorЕвсейцева, Елена Сергеевна-
local.contributor.altauthorDukhnich, Svitlana-
local.contributor.altauthorEvseytseva, Elena-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceМіжнародний науковий журнал "Інтернаука"uk
local.sourceInternational scientific journal "Internauka"uk
local.sourceМеждународный научный журнал "Интернаука"uk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
150589354722_P120-122.pdf171,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.