Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20417
Title: Комунікації брендів у період війни
Authors: Зінорук, Л. В.
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Зінорук Л. В. Комунікації брендів у період війни / Л. В. Зінорук // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей III Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 10 червня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 194-196.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20417
Appears in Collections:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER_2022_V1_P194-196.pdf256,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.