Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20417
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗінорук, Л. В.-
dc.date.accessioned2022-11-21T11:40:54Z-
dc.date.available2022-11-21T11:40:54Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЗінорук Л. В. Комунікації брендів у період війни / Л. В. Зінорук // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей III Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 10 червня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 194-196.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20417-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleКомунікації брендів у період війниuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2022-06-10-
local.conference.nameІмперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвиткуuk
local.conference.sectionРозвиток smart-економіки в умовах війни та перспективі післявоєнного відновлення Україниuk
Розташовується у зібраннях:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMPER_2022_V1_P194-196.pdf256,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.