Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19603
Назва: Особливості рекламної стратегії у просуванні fashion-бренду
Інші назви: Features of an advertising strategy in promoting a fashion brand
Автори: Сідлецький, І.
Кротова, Т. Ф.
Паранько, Н.
Ключові слова: рекламна стратегія
дизайн одягу
споживач
ринок
advertising strategy
fashion design
consumer
market
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Сідлецький І. Особливості рекламної стратегії у просуванні fashion-бренду / І. Сідлецький, Т. Ф. Кротова, Н. Паранько // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 214-218.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто ключові позиції ефективної рекламної стратегії, розроблені відомим фахівцем у галузі реклами XX ст. Девідом Огілві. Акцентовано увагу на необхідності розробки стратегії просуванні фешн-бренду в умовах ринкової конкуренції. Представлено послідовні позиції стратегії просування на українському фешн-ринку компанії SIDLETSKIY.
The statistics have the keys to the position of an effective advertising strategy, we see it as a fakhivt in the hallway of XX century advertisements. Devid Ogilvi. The emphasis is on respect for the need to develop a strategy for a mature fashion brand in the minds of market competition. Presented the last position of the strategy of persuasion at the Ukrainian fashion market of the SIDLETSKIY company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19603
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2021_V2_P214-218.pdf597,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.