Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19603
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСідлецький, І.-
dc.contributor.authorКротова, Т. Ф.-
dc.contributor.authorПаранько, Н.-
dc.date.accessioned2022-05-16T12:57:39Z-
dc.date.available2022-05-16T12:57:39Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСідлецький І. Особливості рекламної стратегії у просуванні fashion-бренду / І. Сідлецький, Т. Ф. Кротова, Н. Паранько // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 214-218.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19603-
dc.description.abstractУ статті розглянуто ключові позиції ефективної рекламної стратегії, розроблені відомим фахівцем у галузі реклами XX ст. Девідом Огілві. Акцентовано увагу на необхідності розробки стратегії просуванні фешн-бренду в умовах ринкової конкуренції. Представлено послідовні позиції стратегії просування на українському фешн-ринку компанії SIDLETSKIY.uk
dc.description.abstractThe statistics have the keys to the position of an effective advertising strategy, we see it as a fakhivt in the hallway of XX century advertisements. Devid Ogilvi. The emphasis is on respect for the need to develop a strategy for a mature fashion brand in the minds of market competition. Presented the last position of the strategy of persuasion at the Ukrainian fashion market of the SIDLETSKIY company.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectрекламна стратегіяuk
dc.subjectдизайн одягуuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectadvertising strategyuk
dc.subjectfashion designuk
dc.subjectconsumeruk
dc.subjectmarketuk
dc.titleОсобливості рекламної стратегії у просуванні fashion-брендуuk
dc.title.alternativeFeatures of an advertising strategy in promoting a fashion branduk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorSidletskiy, I.-
local.contributor.altauthorKrotova, T. F.-
local.contributor.altauthorParanko, N. P.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2021-11-18-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливостіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнноватика в бізнесіuk
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2021_V2_P214-218.pdf597,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.