Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18819
Назва: Аромамаркетинг в ресторанному господарстві, як засіб стимулювання додаткових продажів
Автори: Коржук, К. В.
Колісниченко, Т. О.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Коржук К. В. Аромамаркетинг в ресторанному господарстві, як засіб стимулювання додаткових продажів / К. В. Коржук, Т. О. Колісниченко // Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу : збірник тез доповідей II Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених, м. Київ, 25 березня 2021 р. / упор. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 352-354.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18819
Розташовується у зібраннях:Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOMIN2021_P352-354.pdf281,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.