Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18819
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоржук, К. В.-
dc.contributor.authorКолісниченко, Т. О.-
dc.date.accessioned2021-11-03T11:22:12Z-
dc.date.available2021-11-03T11:22:12Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКоржук К. В. Аромамаркетинг в ресторанному господарстві, як засіб стимулювання додаткових продажів / К. В. Коржук, Т. О. Колісниченко // Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу : збірник тез доповідей II Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених, м. Київ, 25 березня 2021 р. / упор. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 352-354.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18819-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleАромамаркетинг в ресторанному господарстві, як засіб стимулювання додаткових продажівuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2021-03-25-
local.conference.nameДомінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionПроблеми забезпечення сталого розвитку туризму в умовах глобальних викликівuk
Розташовується у зібраннях:Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOMIN2021_P352-354.pdf281,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.