Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17707
Назва: Чинники прискорення інноваційних процесів
Інші назви: Factors to accelerate innovation processes
Автори: Єфременкова, Надія Андріївна
Ключові слова: конкурентоспроможність
конкурентні переваги
інноваційні технології
маркетингові дослідження
науковий потенціал
людський капітал
дизайн-мислення
цінність продукту
competitiveness
competitive advantages
innovative technologies
marketing researches
scientific potential
human capital
design thinking
the value of the product
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Єфременкова Н. А. Чинники прискорення інноваційних процесів / Н. А. Єфременкова // Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки. – 2019. – № 4, Т. 1 (272). – С. 18-21.
Source: Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки
Herald of Khmelnytskyi National University. Economic sciences
Короткий огляд (реферат): Стаття має за мету визначення чинників, що сприяють інтенсифікації та ефективності інноваційних процесів. Підкреслено високий освітній та науковий потенціал України та важливість впровадження вітчизняними підприємствами інноваційних технологій з метою набуття конкурентних переваг. Досліджено особливості впровадження методу дизайн-мислення для досягнення ефективності інноваційних продуктів. Підкреслено актуальність методу дизайн-мислення, зазначено, що він дозволяє мінімізувати втрати та отримати інноваційні рішення зі створення нових продуктів завдяки отриманню інформації дизайнерами безпосередньо від споживача, доступу до його глибинних потреб.
The purpose of the article is to define factors supporting innovation effectiveness. Highlighted importance of innovative technologies implementation by domestic businesses in order to achieve competitive advantage. Ukrainian innovation process situation is benchmarked by using global indexes. Underlined high educational and scientific potential in Ukraine. Studied specifics of implementation of Design Thinking Method to achieve innovation products effectiveness. Design Thinking Method is defined as innovative method to solve customer’s needs based on deep analysis of customer’s motivation, needs and buying preferences. This method is intuitive, inventive and flexible, applicable for wide-ranging and uncertain situations. Design Thinking Method allows for unexpected innovative solutions thanks to cross-field analysis: logic and emotions, rational and creativity, customers’ and business requirements. At the same time, within traditional marketing studies, part of crucial input tends to be lost during design to implementation process. Therefore, Design Thinking Method became relevant and offers cost savings during new products creation thanks to supporting designers’ direct access to consumers’ input and its deeper understanding. Advantages of Design Thinking Method and its implementation into modern business management provides end-results, which truly meet customers’ needs in the context of evolving technology trends and supports detailed investment cases.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17707
Faculty: Інститут комп'ютерних технологій та дизайну
Department: Кафедра дизайну та гуманітарних дисциплін
ISSN: 2307-5740
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра дизайну та гуманітарних дисциплін (ДГД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Iefremenkova_N._Factors.pdf478,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.