Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17707
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄфременкова, Надія Андріївна-
dc.date.accessioned2021-05-28T13:14:30Z-
dc.date.available2021-05-28T13:14:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЄфременкова Н. А. Чинники прискорення інноваційних процесів / Н. А. Єфременкова // Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки. – 2019. – № 4, Т. 1 (272). – С. 18-21.uk
dc.identifier.issn2307-5740uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17707-
dc.description.abstractСтаття має за мету визначення чинників, що сприяють інтенсифікації та ефективності інноваційних процесів. Підкреслено високий освітній та науковий потенціал України та важливість впровадження вітчизняними підприємствами інноваційних технологій з метою набуття конкурентних переваг. Досліджено особливості впровадження методу дизайн-мислення для досягнення ефективності інноваційних продуктів. Підкреслено актуальність методу дизайн-мислення, зазначено, що він дозволяє мінімізувати втрати та отримати інноваційні рішення зі створення нових продуктів завдяки отриманню інформації дизайнерами безпосередньо від споживача, доступу до його глибинних потреб.uk
dc.description.abstractThe purpose of the article is to define factors supporting innovation effectiveness. Highlighted importance of innovative technologies implementation by domestic businesses in order to achieve competitive advantage. Ukrainian innovation process situation is benchmarked by using global indexes. Underlined high educational and scientific potential in Ukraine. Studied specifics of implementation of Design Thinking Method to achieve innovation products effectiveness. Design Thinking Method is defined as innovative method to solve customer’s needs based on deep analysis of customer’s motivation, needs and buying preferences. This method is intuitive, inventive and flexible, applicable for wide-ranging and uncertain situations. Design Thinking Method allows for unexpected innovative solutions thanks to cross-field analysis: logic and emotions, rational and creativity, customers’ and business requirements. At the same time, within traditional marketing studies, part of crucial input tends to be lost during design to implementation process. Therefore, Design Thinking Method became relevant and offers cost savings during new products creation thanks to supporting designers’ direct access to consumers’ input and its deeper understanding. Advantages of Design Thinking Method and its implementation into modern business management provides end-results, which truly meet customers’ needs in the context of evolving technology trends and supports detailed investment cases.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectінноваційні технологіїuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectнауковий потенціалuk
dc.subjectлюдський капіталuk
dc.subjectдизайн-мисленняuk
dc.subjectцінність продуктуuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectcompetitive advantagesuk
dc.subjectinnovative technologiesuk
dc.subjectmarketing researchesuk
dc.subjectscientific potentialuk
dc.subjecthuman capitaluk
dc.subjectdesign thinkinguk
dc.subjectthe value of the productuk
dc.titleЧинники прискорення інноваційних процесівuk
dc.title.alternativeFactors to accelerate innovation processesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorIefremenkova, Nadiia-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceВісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні наукиuk
local.sourceHerald of Khmelnytskyi National University. Economic sciencesuk
local.subject.facultyІнститут комп'ютерних технологій та дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра дизайну та гуманітарних дисциплінuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра дизайну та гуманітарних дисциплін (ДГД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Iefremenkova_N._Factors.pdf478,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.