Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17548
Title: Просування туристичного продукту за допомогою соціальних мереж
Other Titles: Promotion of a tourist product with the help social networks
Authors: Ясан, В. К.
Ніфатова, О. М.
Keywords: туристичний продукт
соціальні мережі
tourist product
social networks
Issue Date: 2020
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Ясан В. К. Просування туристичного продукту за допомогою соціальних мереж / В. К. Ясан, О. М. Ніфатова // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи" : матеріали V Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (3 грудня 2020 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2020. – С. 106-110.
Abstract: У статті визначено особливості системи маркетингових комунікацій у туристичній сфері. Наведено порівняльну характеристику соціальних мереж. Надано порівняльну характеристику традиційних медіа-каналів та соціальних мереж. Визначено, що до прогресивних маркетингових стратегій у туристичній індустрії слід віднести контент-маркетинг, блог-маркетинг, мережеві онлайн-закладки та відео-маркетинг.
The article identifies the features of the system of marketing communications in the tourism sector. A comparative description of social networks is given. A comparative description of traditional media channels and social networks is given. It is determined that progressive marketing strategies in the tourism industry should include content marketing, blog marketing, online bookmarks and video marketing.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17548
Appears in Collections:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OIIP2020_P106-110.pdf828,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.