Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17548
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯсан, В. К.-
dc.contributor.authorНіфатова, О. М.-
dc.date.accessioned2021-05-09T13:39:47Z-
dc.date.available2021-05-09T13:39:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЯсан В. К. Просування туристичного продукту за допомогою соціальних мереж / В. К. Ясан, О. М. Ніфатова // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи" : матеріали V Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (3 грудня 2020 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2020. – С. 106-110.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17548-
dc.description.abstractУ статті визначено особливості системи маркетингових комунікацій у туристичній сфері. Наведено порівняльну характеристику соціальних мереж. Надано порівняльну характеристику традиційних медіа-каналів та соціальних мереж. Визначено, що до прогресивних маркетингових стратегій у туристичній індустрії слід віднести контент-маркетинг, блог-маркетинг, мережеві онлайн-закладки та відео-маркетинг.uk
dc.description.abstractThe article identifies the features of the system of marketing communications in the tourism sector. A comparative description of social networks is given. A comparative description of traditional media channels and social networks is given. It is determined that progressive marketing strategies in the tourism industry should include content marketing, blog marketing, online bookmarks and video marketing.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectтуристичний продуктuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjecttourist productuk
dc.subjectsocial networksuk
dc.titleПросування туристичного продукту за допомогою соціальних мережuk
dc.title.alternativePromotion of a tourist product with the help social networksuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorYasan, V.-
local.contributor.altauthorNifatova, O.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-12-03-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи"uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2020_P106-110.pdf828,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.