Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17323
Title: STS-маркетинг як основа сучасного стратегічного маркетингу
Authors: Подольна, В. В.
Ярошенко, В. А.
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Подольна В. В. STS-маркетинг як основа сучасного стратегічного маркетингу / В. В. Подольна, В. А. Ярошенко // Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики : матеріали IV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 22-29 квітня 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 28-29.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17323
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APREK2015_P028-029.pdf49,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.