Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17323
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПодольна, В. В.-
dc.contributor.authorЯрошенко, В. А.-
dc.date.accessioned2021-04-05T13:45:35Z-
dc.date.available2021-04-05T13:45:35Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПодольна В. В. STS-маркетинг як основа сучасного стратегічного маркетингу / В. В. Подольна, В. А. Ярошенко // Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики : матеріали IV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 22-29 квітня 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 28-29.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17323-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleSTS-маркетинг як основа сучасного стратегічного маркетингуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2015-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми розвитку економічної кібернетикиuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APREK2015_P028-029.pdf49,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.