Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17029
Title: Чинники формування маркетингових стратегій
Other Titles: Factors of marketing strategies' formation
Факторы формирования маркетинговых стратегий
Authors: Біловодська, О. А.
Шебеда, К. В.
Keywords: маркетингова стратегія
управління маркетинговою діяльністю
чинники
підприємницьке середовище
Issue Date: Nov-2020
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Біловодська О. А. Чинники формування маркетингових стратегій / О. А. Біловодська, К. В. Шебеда // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : тези доповідей XV міжнародної науково-практичної конференції, м. Хмельницький, 26-28 листопада 2020 року. – Хмельницький : ХНУ, 2020. – С. 8-10.
Abstract: Маркетингова стратегія разом з тактичним вирішенням поточних завдань є цілісним єдиним процесом управління ринком з боку підприємств-виробників і реалізаторів товарів або послуг. Однак ведення ефективної маркетингової політики вимагає від компанії відповідального ставлення до організації всіх етапів процесу управління: планування, організація, реалізація та контроль маркетингової активності. З цих позицій виокремлено фактори формування маркетингових стратеій сучасних вітчизняих компаній.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17029
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Біловодська_Шебеда.pdf162,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.