Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17029
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіловодська, О. А.-
dc.contributor.authorШебеда, К. В.-
dc.date.accessioned2021-01-27T17:48:23Z-
dc.date.available2021-01-27T17:48:23Z-
dc.date.issued2020-11-
dc.identifier.citationБіловодська О. А. Чинники формування маркетингових стратегій / О. А. Біловодська, К. В. Шебеда // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : тези доповідей XV міжнародної науково-практичної конференції, м. Хмельницький, 26-28 листопада 2020 року. – Хмельницький : ХНУ, 2020. – С. 8-10.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17029-
dc.description.abstractМаркетингова стратегія разом з тактичним вирішенням поточних завдань є цілісним єдиним процесом управління ринком з боку підприємств-виробників і реалізаторів товарів або послуг. Однак ведення ефективної маркетингової політики вимагає від компанії відповідального ставлення до організації всіх етапів процесу управління: планування, організація, реалізація та контроль маркетингової активності. З цих позицій виокремлено фактори формування маркетингових стратеій сучасних вітчизняих компаній.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherХмельницький національний університетuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністюuk
dc.subjectчинникиuk
dc.subjectпідприємницьке середовищеuk
dc.titleЧинники формування маркетингових стратегійuk
dc.title.alternativeFactors of marketing strategies' formationuk
dc.title.alternativeФакторы формирования маркетинговых стратегийuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorБеловодская, Елена Анатольевна-
local.contributor.altauthorBilovodska, Olena-
local.contributor.altauthorШебеда, Екатерина Вячеславовна-
local.contributor.altauthorShebeda, Kateryna-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationХмельницькийuk
local.conference.date2020-11-26-
local.conference.nameМаркетингові технології в умовах глобалізації економіки Україниuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Біловодська_Шебеда.pdf162,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.