Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16173
Назва: Розвиток креативності як один з головних чинників професійної підготовки майбутніх дизайнерів
Інші назви: Creativity development as one of the main factors of professional training of future designers
Автори: Паньок, Тетяна
Дай, Чжен
Цзю, Дутін
Ключові слова: візуальна культура
дизайн
креативність
професійна підготовка
КНР
visual culture
design
creativity
training
PRC
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Паньок Т. Розвиток креативності як один з головних чинників професійної підготовки майбутніх дизайнерів / Т. Паньок, Дай Чжен, Цзю Дутін // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (23 квітня 2020 р., м. Київ) : В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 315-318.
Короткий огляд (реферат): Аналізується низка педагогічних умов для забезпечення ефективності процесу формування креативності у майбутніх дизайнерів, розглядається роль креативності у професійній підготовці дизайнера через розуміння культурно-естетичних, візуально-комунікативних аспектів, створення деятельностно-орієнтованого творчого простору, креативного середовища, за допомогою якого реалізуються складові частини професійної діяльності. Зосереджена увага на проблемі інтеграції знань, одержуваних студентом при освоєнні різних дисциплін, приділена увага освітнім технологіям по розвитку креативності, візуальній культурі, абстрактному мисленню, авторській інноватиці. Піднімаються питання щодо сукупності принципів, завдяки яким досягається приналежність до професії, вимагаючи самоорганізацію, певний стиль діяльності, організацію оптимальних умов для творчого прояву.
The article analyzes a number of pedagogical conditions to ensure the effectiveness of the creating creativity in future designer’s process.The understanding of cultural, aesthetic, visual-communicative aspects examines the role of creativity in the professional training of a designer.Creation of activity-oriented creative space, high school creative environment through which components of professional activity are realized. The focus is on the problem of student's knowledge integration in the development of different disciplines. Special attention is paid to educational technologies for the development of creativity, visual culture, abstract thinking, author's innovation. Questions about the set of principles by which belonging to the profession is achieved, requiring self-organization, a certain style of activity and the organization of optimal conditions for creative expression are raised.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16173
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2020_V2_P315-318.pdf189,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.