Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16173
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПаньок, Тетяна-
dc.contributor.authorДай, Чжен-
dc.contributor.authorЦзю, Дутін-
dc.date.accessioned2020-10-28T15:40:03Z-
dc.date.available2020-10-28T15:40:03Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПаньок Т. Розвиток креативності як один з головних чинників професійної підготовки майбутніх дизайнерів / Т. Паньок, Дай Чжен, Цзю Дутін // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (23 квітня 2020 р., м. Київ) : В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 315-318.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16173-
dc.description.abstractАналізується низка педагогічних умов для забезпечення ефективності процесу формування креативності у майбутніх дизайнерів, розглядається роль креативності у професійній підготовці дизайнера через розуміння культурно-естетичних, візуально-комунікативних аспектів, створення деятельностно-орієнтованого творчого простору, креативного середовища, за допомогою якого реалізуються складові частини професійної діяльності. Зосереджена увага на проблемі інтеграції знань, одержуваних студентом при освоєнні різних дисциплін, приділена увага освітнім технологіям по розвитку креативності, візуальній культурі, абстрактному мисленню, авторській інноватиці. Піднімаються питання щодо сукупності принципів, завдяки яким досягається приналежність до професії, вимагаючи самоорганізацію, певний стиль діяльності, організацію оптимальних умов для творчого прояву.uk
dc.description.abstractThe article analyzes a number of pedagogical conditions to ensure the effectiveness of the creating creativity in future designer’s process.The understanding of cultural, aesthetic, visual-communicative aspects examines the role of creativity in the professional training of a designer.Creation of activity-oriented creative space, high school creative environment through which components of professional activity are realized. The focus is on the problem of student's knowledge integration in the development of different disciplines. Special attention is paid to educational technologies for the development of creativity, visual culture, abstract thinking, author's innovation. Questions about the set of principles by which belonging to the profession is achieved, requiring self-organization, a certain style of activity and the organization of optimal conditions for creative expression are raised.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectвізуальна культураuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectкреативністьuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectКНРuk
dc.subjectvisual cultureuk
dc.subjectdesignuk
dc.subjectcreativityuk
dc.subjecttraininguk
dc.subjectPRCuk
dc.titleРозвиток креативності як один з головних чинників професійної підготовки майбутніх дизайнерівuk
dc.title.alternativeCreativity development as one of the main factors of professional training of future designersuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorPanyok, T.-
local.contributor.altauthorDai, Zhen-
local.contributor.altauthorJu, Dongting-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-04-23-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionПідприємницькі аспекти дизайн-діяльностіuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2020_V2_P315-318.pdf189,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.