Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16173
Title: | Розвиток креативності як один з головних чинників професійної підготовки майбутніх дизайнерів |
Other Titles: | Creativity development as one of the main factors of professional training of future designers |
Authors: | Паньок, Тетяна Дай, Чжен Цзю, Дутін |
Keywords: | візуальна культура дизайн креативність професійна підготовка КНР visual culture design creativity training PRC |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Citation: | Паньок Т. Розвиток креативності як один з головних чинників професійної підготовки майбутніх дизайнерів / Т. Паньок, Дай Чжен, Цзю Дутін // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (23 квітня 2020 р., м. Київ) : В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 315-318. |
Abstract: | Аналізується низка педагогічних умов для забезпечення ефективності процесу формування креативності у майбутніх дизайнерів, розглядається роль креативності у професійній підготовці дизайнера через розуміння культурно-естетичних, візуально-комунікативних аспектів, створення деятельностно-орієнтованого творчого простору, креативного середовища, за допомогою якого реалізуються складові частини професійної діяльності. Зосереджена увага на проблемі інтеграції знань, одержуваних студентом при освоєнні різних дисциплін, приділена увага освітнім технологіям по розвитку креативності, візуальній культурі, абстрактному мисленню, авторській інноватиці. Піднімаються питання щодо сукупності принципів, завдяки яким досягається приналежність до професії, вимагаючи самоорганізацію, певний стиль діяльності, організацію оптимальних умов для творчого прояву. The article analyzes a number of pedagogical conditions to ensure the effectiveness of the creating creativity in future designer’s process.The understanding of cultural, aesthetic, visual-communicative aspects examines the role of creativity in the professional training of a designer.Creation of activity-oriented creative space, high school creative environment through which components of professional activity are realized. The focus is on the problem of student's knowledge integration in the development of different disciplines. Special attention is paid to educational technologies for the development of creativity, visual culture, abstract thinking, author's innovation. Questions about the set of principles by which belonging to the profession is achieved, requiring self-organization, a certain style of activity and the organization of optimal conditions for creative expression are raised. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16173 |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми сучасного дизайну |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
APSD2020_V2_P315-318.pdf | 189,18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.