Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1590
Title: | Корпоративна соціальна відповідальність у концепції загального управління якістю на підприємствах легкої промисловості України |
Other Titles: | CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN CONCEPTION OF TOTAL QUALITY MANAGEMENT IN LIGHT INDUSTRY ENTERPRISES OF UKRAINE |
Authors: | Бондаренко, Світлана Михайлівна |
Keywords: | загальне управління якістю TQM корпоративна соціальна відповідальність підприємство легка промисловість стейкхолдери заінтересовані сторони total quality management TQM corporate social responsibility enterprise stakeholders interested sides clothing and footwear industry |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Бондаренко С. М. Корпоративна соціальна відповідальність у концепції загального управління якістю на підприємствах легкої промисловості України [Текст] / С. М. Бондаренко // Економічниий простір. - 2016. - № 105. - С. 153-164. |
Source: | Економічний простір |
Abstract: | У статті висвітлюється роль корпоративної соціальної відповідальності у концепції загального управління якістю TQM. Доведено, що комерційний успіх сучасного підприємства досягається засобами, які передбачають дотримання моральних та етичних цінностей. Виявлено, що ТQМ є соціально-орієнтованою концепцією, у відповідності до якої підприємство несе корпоративну соціальну відповідальність за свою діяльність перед споживачами, партнерами, працівниками, довкіллям, державними органами, місцевою громадою, та всім суспільством у цілому.
Підприємства легкої промисловості як виробники товарів споживчого призначення для досягнення успіху повинні задовольняти споживачів, поставляючи на ринок безпечну, якісну, комфортну продукцію, а також дбати про власний персонал, гарні відносини з місцевою громадою та захист довкілля, вчасно і у повному обсязі сплачувати податки та займатися благодійництвом. The article lights up the role of corporate social responsibility in conception of total management of TQM quality. It was proved that commercial success of modern enterprise is achieved by means which provide keeping to moral and ethical values. It was revealed that TQM is a socially-orientated conception, according to which the enterprise takes corporate social responsibility for its activity before customers, partners, employees, environment, public authorities, local community and the society as a whole. Clothing and footwear industry enterprises as producers of consumer goods for reaching success have to satisfy consumers by delivering to market safe, high-quality, comfortable products, and also take care of its own staff, good relationships with the local community, environmental protection, in time and in full pay taxes, and be engaged in charity. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1590 |
Faculty: | Факультет економіки та бізнесу |
Department: | Кафедра менеджменту та публічного адміністрування |
ISSN: | 2224-6282 |
Appears in Collections: | Наукові публікації (статті) Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bondarenko_2016_P154-163.pdf | 389,05 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.