Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1590
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Світлана Михайлівна-
dc.date.accessioned2016-05-04T07:38:28Z-
dc.date.available2016-05-04T07:38:28Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБондаренко С. М. Корпоративна соціальна відповідальність у концепції загального управління якістю на підприємствах легкої промисловості України [Текст] / С. М. Бондаренко // Економічниий простір. - 2016. - № 105. - С. 153-164.uk
dc.identifier.issn2224-6282uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1590-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється роль корпоративної соціальної відповідальності у концепції загального управління якістю TQM. Доведено, що комерційний успіх сучасного підприємства досягається засобами, які передбачають дотримання моральних та етичних цінностей. Виявлено, що ТQМ є соціально-орієнтованою концепцією, у відповідності до якої підприємство несе корпоративну соціальну відповідальність за свою діяльність перед споживачами, партнерами, працівниками, довкіллям, державними органами, місцевою громадою, та всім суспільством у цілому. Підприємства легкої промисловості як виробники товарів споживчого призначення для досягнення успіху повинні задовольняти споживачів, поставляючи на ринок безпечну, якісну, комфортну продукцію, а також дбати про власний персонал, гарні відносини з місцевою громадою та захист довкілля, вчасно і у повному обсязі сплачувати податки та займатися благодійництвом.uk
dc.description.abstractThe article lights up the role of corporate social responsibility in conception of total management of TQM quality. It was proved that commercial success of modern enterprise is achieved by means which provide keeping to moral and ethical values. It was revealed that TQM is a socially-orientated conception, according to which the enterprise takes corporate social responsibility for its activity before customers, partners, employees, environment, public authorities, local community and the society as a whole. Clothing and footwear industry enterprises as producers of consumer goods for reaching success have to satisfy consumers by delivering to market safe, high-quality, comfortable products, and also take care of its own staff, good relationships with the local community, environmental protection, in time and in full pay taxes, and be engaged in charity.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectзагальне управління якістю TQMuk
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectлегка промисловістьuk
dc.subjectстейкхолдериuk
dc.subjectзаінтересовані сторониuk
dc.subjecttotal quality management TQMuk
dc.subjectcorporate social responsibilityuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjectstakeholdersuk
dc.subjectinterested sidesuk
dc.subjectclothing and footwear industryuk
dc.titleКорпоративна соціальна відповідальність у концепції загального управління якістю на підприємствах легкої промисловості Україниuk
dc.title.alternativeCORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN CONCEPTION OF TOTAL QUALITY MANAGEMENT IN LIGHT INDUSTRY ENTERPRISES OF UKRAINEuk
local.contributor.altauthorBondarenko, Svitlana-
local.contributor.altauthorБондаренко, С. М.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕкономічний простірuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bondarenko_2016_P154-163.pdf389,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.