Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1483
Title: Основні напрями впливу комплексу маркетингових комунікацій на ефективність діяльності підприємств сфери послуг
Authors: Романенко, О. О.
Keywords: efficiency of a complex of marketing communications
expenses on making a complex of marketing communications
эффективность комплекса маркетинговых коммуникаций
затраты на составляющие комплекса маркетинговых коммуникаций
ефективність комплексу маркетингових комунікацій
витрати на складові комплексу маркетингових комунікацій
Issue Date: 2013
Citation: Романенко О. О. Основні напрями впливу комплексу маркетингових комунікацій на ефективність діяльності підприємств сфери послуг [Текст] / О. О. Романенко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 5 (73). - C. 188-194.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Abstract: У статті запропонована методика оцінки ефективності комплексу маркетингових комунікацій і його складових, яка дозволить виявити залежність між прибутком підприємств сфери послуг і витратами на комплекс маркетингових комунікацій.
В статье предложена методика оценки эффективности комплекса маркетинговых коммуникаций и его составляющих, которая позволяет определить зависимость между прибылью предприятия сферы услуг и затратами на комплекс маркетинговых коммуникаций.
In article the technique of an assessment of efficiency of a complex of marketing communications and its components which allows defining dependence between profit of the enterprise of a services sector and costs of a complex of marketing communications is offered.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1483
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V73_P188-194.pdf323,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.