Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1483
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманенко, О. О.uk
dc.date.accessioned2016-04-25T08:42:03Z-
dc.date.available2016-04-25T08:42:03Z-
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationРоманенко О. О. Основні напрями впливу комплексу маркетингових комунікацій на ефективність діяльності підприємств сфери послуг [Текст] / О. О. Романенко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 5 (73). - C. 188-194.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1483-
dc.description.abstractУ статті запропонована методика оцінки ефективності комплексу маркетингових комунікацій і його складових, яка дозволить виявити залежність між прибутком підприємств сфери послуг і витратами на комплекс маркетингових комунікацій.uk
dc.description.abstractВ статье предложена методика оценки эффективности комплекса маркетинговых коммуникаций и его составляющих, которая позволяет определить зависимость между прибылью предприятия сферы услуг и затратами на комплекс маркетинговых коммуникаций.ru
dc.description.abstractIn article the technique of an assessment of efficiency of a complex of marketing communications and its components which allows defining dependence between profit of the enterprise of a services sector and costs of a complex of marketing communications is offered.en
dc.languageuk
dc.subjectefficiency of a complex of marketing communicationsen
dc.subjectexpenses on making a complex of marketing communicationsen
dc.subjectэффективность комплекса маркетинговых коммуникацийru
dc.subjectзатраты на составляющие комплекса маркетинговых коммуникацийru
dc.subjectефективність комплексу маркетингових комунікаційuk
dc.subjectвитрати на складові комплексу маркетингових комунікаційuk
dc.titleОсновні напрями впливу комплексу маркетингових комунікацій на ефективність діяльності підприємств сфери послугuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorRomanenko, O.en
local.contributor.altauthorРоманенко, О. А.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 5 (73)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V73_P188-194.pdf323,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.