Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12806
Title: Передовий досвід застосування доповненої реальності в маркетингових стратегіях компаній
Authors: Пономаренко, Ігор Віталійович
Лукаш, А. В.
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Лукаш А. В. Передовий досвід застосування доповненої реальності в маркетингових стратегіях компаній / А. В. Лукаш ; наук. кер. І. В. Пономаренко // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 66-67.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12806
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2019_P066-067.pdf217,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.