Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12806
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПономаренко, Ігор Віталійович-
dc.contributor.authorЛукаш, А. В.-
dc.date.accessioned2019-07-18T12:02:18Z-
dc.date.available2019-07-18T12:02:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛукаш А. В. Передовий досвід застосування доповненої реальності в маркетингових стратегіях компаній / А. В. Лукаш ; наук. кер. І. В. Пономаренко // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 66-67.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12806-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleПередовий досвід застосування доповненої реальності в маркетингових стратегіях компанійuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-04-05-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU2019_P066-067.pdf217,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.