Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1166
Назва: Pricing based on perception of the product value by agricultural machinery comsumers
Інші назви: Ціноутворення на основі сприйняття цінності продукту споживачами сільськогосподарської техніки
Ценообразование на основе восприятия ценности продукта потребителями сельскохозяйственной техники
Автори: Shcherbak, V.
Marchenko, S.
Ключові слова: pricing
agricultural machinery
customer service
ціноутворення
сільськогосподарське машинобудування
обслуговування клієнтів
ценообразования
сельскохозяйственное машиностроение
обслуживание клиентов
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Shcherbak V. Pricing based on perception of the product value by agricultural machinery consumers = Ціноутворення на основі сприйняття цінності продукту споживачами сільськогосподарської техніки / V. Shcherbak // Актуальні проблеми економіки. — 2015. — № 7. — С. 208-—213.
Source: Актуальні проблеми економіки
Короткий огляд (реферат): The paper offers the authors’ substantiation of theoretical, methodological and practical principles of formation and implementation of a marketing logistics system of pricing for agricultural machinery manufacturers based on the perception of product value by agricultural machinery consumers. It substantiates the advisability of implementing a system of logistics support for marketing customer service policy in agricultural machinery sector which helps manufacturers gain sustainable competitive edge.
У статті наведено обґрунтування теоретичних, методичних та практичних засад формування та реалізації маркетингової логістичної системи ціноутворення підприємств сільськогосподарського машинобудування на основі сприйняття цінності продукту споживачами сільськогосподарської техніки. Доведено доцільність упровадження системи логістичної підтримки маркетингової політики обслуговування клієнтів на ринку продукції сільськогосподарського машинобудування, що сприятиме отриманню виробниками тривалих конкурентних переваг.
В статье приведено обоснование теоретических, методических и практических основ формирования и реализации маркетинговой логистической системы ценообразования предприятий сельскохозяйственного машиностроения на основе восприятия ценности продукта потребителями сельскохозяйственной техники. Доказана целесообразность внедрения системы логистической поддержки маркетинговой политики обслуживания клиентов на рынке продукции сельскохозяйственного машиностроения, которая будет способствовать формированию у производителей стойких конкурентных преимуществ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1166
Faculty: Науково-дослідний інститут економіки
Department: Науково-дослідний інститут економіки
ISSN: 1993-6788
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160316_103.pdf643,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.