Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1166
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorShcherbak, V.-
dc.contributor.authorMarchenko, S.-
dc.date.accessioned2016-03-17T09:06:47Z-
dc.date.available2016-03-17T09:06:47Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationShcherbak V. Pricing based on perception of the product value by agricultural machinery consumers = Ціноутворення на основі сприйняття цінності продукту споживачами сільськогосподарської техніки / V. Shcherbak // Актуальні проблеми економіки. — 2015. — № 7. — С. 208-—213.uk
dc.identifier.issn1993-6788uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1166-
dc.description.abstractThe paper offers the authors’ substantiation of theoretical, methodological and practical principles of formation and implementation of a marketing logistics system of pricing for agricultural machinery manufacturers based on the perception of product value by agricultural machinery consumers. It substantiates the advisability of implementing a system of logistics support for marketing customer service policy in agricultural machinery sector which helps manufacturers gain sustainable competitive edge.uk
dc.description.abstractУ статті наведено обґрунтування теоретичних, методичних та практичних засад формування та реалізації маркетингової логістичної системи ціноутворення підприємств сільськогосподарського машинобудування на основі сприйняття цінності продукту споживачами сільськогосподарської техніки. Доведено доцільність упровадження системи логістичної підтримки маркетингової політики обслуговування клієнтів на ринку продукції сільськогосподарського машинобудування, що сприятиме отриманню виробниками тривалих конкурентних переваг.uk
dc.description.abstractВ статье приведено обоснование теоретических, методических и практических основ формирования и реализации маркетинговой логистической системы ценообразования предприятий сельскохозяйственного машиностроения на основе восприятия ценности продукта потребителями сельскохозяйственной техники. Доказана целесообразность внедрения системы логистической поддержки маркетинговой политики обслуживания клиентов на рынке продукции сельскохозяйственного машиностроения, которая будет способствовать формированию у производителей стойких конкурентных преимуществ.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectpricinguk
dc.subjectagricultural machineryuk
dc.subjectcustomer serviceuk
dc.subjectціноутворенняuk
dc.subjectсільськогосподарське машинобудуванняuk
dc.subjectобслуговування клієнтівuk
dc.subjectценообразованияuk
dc.subjectсельскохозяйственное машиностроениеuk
dc.subjectобслуживание клиентовuk
dc.titlePricing based on perception of the product value by agricultural machinery comsumersuk
dc.title.alternativeЦіноутворення на основі сприйняття цінності продукту споживачами сільськогосподарської технікиuk
dc.title.alternativeЦенообразование на основе восприятия ценности продукта потребителями сельскохозяйственной техникиuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorЩербак, В. Г.-
local.contributor.altauthorМарченко, С. М.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceАктуальні проблеми економікиuk
local.subject.facultyНауково-дослідний інститут економікиuk
local.identifier.sourceВидання, які входять до наукометричних баз (Scopus)uk
local.subject.departmentНауково-дослідний інститут економікиuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160316_103.pdf643,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.