Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11084
Назва: Основні складові бренду
Автори: Зимбалевська, Ю. В.
Матвєєв, О. О.
Ключові слова: брендинг
бренд
індивідуальність бренду
особистість бренду
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Матвєєв О. О. Основні складові бренду / О. О. Матвєєв ; наук. кер. Ю. В. Зимбалевська // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 283-284.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11084
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2018_V3_P283-284.pdf578,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.