Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11084
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЗимбалевська, Ю. В.-
dc.contributor.authorМатвєєв, О. О.-
dc.date.accessioned2018-12-15T23:32:07Z-
dc.date.available2018-12-15T23:32:07Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМатвєєв О. О. Основні складові бренду / О. О. Матвєєв ; наук. кер. Ю. В. Зимбалевська // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 283-284.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11084-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectіндивідуальність брендуuk
dc.subjectособистість брендуuk
dc.titleОсновні складові брендуuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-04-26-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionМаркетингuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2018_V3_P283-284.pdf578,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.