Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10956
Title: Формування іміджу підприємства як чинника підвищення рівня його конкурентоспроможності
Authors: Бондаренко, Світлана Михайлівна
Голембівська, В. В.
Keywords: імідж підприємства
конкурентоспроможність
майстер-планування іміджу
інструменти формування іміджу
майстер-план
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Голембівська В. В. Формування іміджу підприємства як чинника підвищення рівня його конкурентоспроможності / В. В. Голембівська ; наук. кер. С. М. Бондаренко // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 113-114.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10956
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
Appears in Collections:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2018_V3_P113-114.pdf803,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.