Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10956
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБондаренко, Світлана Михайлівна-
dc.contributor.authorГолембівська, В. В.-
dc.date.accessioned2018-12-13T20:37:12Z-
dc.date.available2018-12-13T20:37:12Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГолембівська В. В. Формування іміджу підприємства як чинника підвищення рівня його конкурентоспроможності / В. В. Голембівська ; наук. кер. С. М. Бондаренко // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 113-114.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10956-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectімідж підприємстваuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectмайстер-планування іміджуuk
dc.subjectінструменти формування іміджуuk
dc.subjectмайстер-планuk
dc.titleФормування іміджу підприємства як чинника підвищення рівня його конкурентоспроможностіuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-04-26-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionМенеджментuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2018_V3_P113-114.pdf803,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.