Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1060
Назва: Шляхи вдосконалення маркетингової діяльності на ринку овочевої продукції
Автори: Мельниченко, С. Ю.
Ключові слова: market vegetable production
marketing
enterprise marketing activities
economic efficiency
рынок овощной продукции
маркетинг
маркетинговая деятельность предприятия
экономическая эффективность
ринок овочевої продукції
маркетинг
маркетингова діяльність підприємства
економічна ефективність
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Мельниченко С. Ю. Шляхи вдосконалення маркетингової діяльності на ринку овочевої продукції [Електронний ресурс] / С. Ю. Мельниченко // Технології та дизайн. - 2014. - № 4 (13). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_4_15.
Source: Технології та дизайн
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено особливості сучасного стану українського ринку овочевої продукції. Визначено основи розвитку галузі овочівництва та факторів, які впливають на цей розвиток. Визначено пріоритети підвищення конкурентоспроможності галузі овочівництва. Проаналізована маркетингова діяльність підприємства ГК «Верес», як одного з найпотужніших виробників овочевої продукції в Україні.
В статье исследованы особенности современного состояния украинского рынка овощной продукции. Определены основы развития отрасли овощеводства и факторов, влияющих на это развитие. Определены приоритеты повышения конкурентоспособности отрасли овощеводства. Проанализирована маркетинговая деятельность предприятия ГК «Верес», как одного из крупнейших производителей овощной продукции в Украине.
The article studied the peculiarities of the modern state of Ukrainian market of vegetable production. Established the basis of the industrial development of vegetable production and the factors influencing this development. Priorities of the increasing competitiveness of the industry Horticulture. Analyzed the marketing activities of the company «Veres», as one of the largest manufacturers of vegetable products in Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1060
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_4_15
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2014_N4_15.pdf159,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.