Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1060
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельниченко, С. Ю.uk
dc.date.accessioned2016-03-04T10:50:04Z-
dc.date.available2016-03-04T10:50:04Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationМельниченко С. Ю. Шляхи вдосконалення маркетингової діяльності на ринку овочевої продукції [Електронний ресурс] / С. Ю. Мельниченко // Технології та дизайн. - 2014. - № 4 (13). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_4_15.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1060-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_4_15
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості сучасного стану українського ринку овочевої продукції. Визначено основи розвитку галузі овочівництва та факторів, які впливають на цей розвиток. Визначено пріоритети підвищення конкурентоспроможності галузі овочівництва. Проаналізована маркетингова діяльність підприємства ГК «Верес», як одного з найпотужніших виробників овочевої продукції в Україні.uk
dc.description.abstractВ статье исследованы особенности современного состояния украинского рынка овощной продукции. Определены основы развития отрасли овощеводства и факторов, влияющих на это развитие. Определены приоритеты повышения конкурентоспособности отрасли овощеводства. Проанализирована маркетинговая деятельность предприятия ГК «Верес», как одного из крупнейших производителей овощной продукции в Украине.ru
dc.description.abstractThe article studied the peculiarities of the modern state of Ukrainian market of vegetable production. Established the basis of the industrial development of vegetable production and the factors influencing this development. Priorities of the increasing competitiveness of the industry Horticulture. Analyzed the marketing activities of the company «Veres», as one of the largest manufacturers of vegetable products in Ukraine.en
dc.languageuk
dc.subjectmarket vegetable productionen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectenterprise marketing activitiesen
dc.subjecteconomic efficiencyen
dc.subjectрынок овощной продукцииru
dc.subjectмаркетингru
dc.subjectмаркетинговая деятельность предприятияru
dc.subjectэкономическая эффективностьru
dc.subjectринок овочевої продукціїuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингова діяльність підприємстваuk
dc.subjectекономічна ефективністьuk
dc.titleШляхи вдосконалення маркетингової діяльності на ринку овочевої продукціїuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorMelnychenko, S. Y.en
local.contributor.altauthorМельниченко, С. Ю.ru
local.subject.sectionЕкономікаuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 4 (13)uk
Appears in Collections:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
td_2014_N4_15.pdf159,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.