Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10195
Title: Застосування сегментації в маркетинговій діяльності фірми
Authors: Бойчук, І. В.
Трач, А. О.
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Трач А. О. Застосування сегментації в маркетинговій діяльності фірми / А. О. Трач ; наук. кер. І. В. Бойчук // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 91.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10195
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2017_P091.pdf153,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.