Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10195
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБойчук, І. В.-
dc.contributor.authorТрач, А. О.-
dc.date.accessioned2018-11-09T10:47:23Z-
dc.date.available2018-11-09T10:47:23Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationТрач А. О. Застосування сегментації в маркетинговій діяльності фірми / А. О. Трач ; наук. кер. І. В. Бойчук // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 91.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10195-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleЗастосування сегментації в маркетинговій діяльності фірмиuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-11-09-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU2017_P091.pdf153,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.