Перегляд зібрання за групою - Теми маркетингова діяльність

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 25  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Marketing aspects of audit companies activities improvement in UkrainePodolna, Valentina; Topenko, Julia; Ievseitseva, Olena
2014Вдосконалення маркетингової діяльності підприємств ресторанного бізнесуЯвнікова, М. О.; Хоменко, О. І.
2022Вдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємстваКвіта, Г. М.; Борисенко, Анастасія Сергіівна
7-лис-2022Вдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємстваКвіта, Галина; Борисенко, Анастасія
2014Використання інформаційних систем у маркетинговій діяльності корпорації RoshenРубан, В. Я.; Євдоченко, В. А.; Шіковець, К. О.
кві-2017Дослідження особливостей методики розробки рекламної кампанії вищого навчального закладуЄвсейцева, О. С.; Кретова, Д. В.
2019Дослідження теоретичних основ стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємствГончаренко, І. М.; Полонський, Д. Д.
2023Ефективність бізнесу в умовах цифровізації: маркетинговий аспектМосумова, Айнура Кярам кизи; Пурей, Є. Ю.
2014Маркетингові аспекти функціонування малого бізнесу у сфері розважальних послугЛитовченко, К. Ю.; Хоменко, О. І.
2015Методологія вивчення ефективності маркетингової діяльностіЄвсейцева, О. С.; Писанець, К. К.; Вознюк, Л. О.
24-лис-2022Організація маркетингової діяльності підприємств-експортерівПузирьова, П. В.; Маммадова, Саміра
2013Основні підходи щодо оцінки ефективності маркетингових заходів на промисловому підприємствіПанасюк, О. В.; Яцишина, Л. К.
2020Послідовність використання інструментів Інтернет-маркетингуРодіонов, С. О.; Кошарна, В. В.
2023Підвищення конкурентоспроможності бізнесу: маркетинг та цифровізаціяМосумова, Айнура Кярам кизи; Пурей, Є. Ю.
2018Розвиток бренд-менеджменту в системі маркетингової діяльності підприємстваКузьменко, С. А.; Щербак, В. Г.
2018Розвиток маркетингової діяльності підприємства на основі застосування інформаційних технологійБрусніцина, Д. Е.; Родіонов, С. О.
2017Стратегічне планування маркетингуДу, Лінь
бер-2019Стратегічний маркетинг як інструмент підтримки конкурентоспроможності аграрних компанійЄвсейцева, О. С.; Волковинська, П. С.
5-гру-2024Сучасні тенденції розвитку готельного господарства в Кіровоградській областіСеменюк, Лариса Леонтіївна; Зарубіна, Антоніна Володимирівна; Сільченко, Юлія Володимирівна
2023Удосконалення маркетингової діяльності на підприємствіНевмержицька, С. М.; Головко, Валерія Ігорівна