Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/920
Назва: Методологія вивчення ефективності маркетингової діяльності
Автори: Євсейцева, О. С.
Писанець, К. К.
Вознюк, Л. О.
Ключові слова: marketing effectiveness
marketing activities
performance evaluation
evaluation methods
эффективность маркетинга
оценка эффективности
маркетинговая деятельность
методы оценивания
ефективність маркетингу
оцінка ефективності
маркетингова діяльність
методи оцінювання
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Євсейцева О. С. Методологія вивчення ефективності маркетингової діяльності [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, К. К. Писанець, Л. О. Вознюк // Технології та дизайн. - 2015. - № 4 (17). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_12.
Source: Технології та дизайн
Короткий огляд (реферат): В даній статті розглянуто та систематизовано основні методи та підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності. Доведена необхідність у постійній оцінці, яка має відбуватися за різними напрямами оцінювання. На прикладі показано процес визначення ефективності маркетингової діяльності двома різними способами.
В данной статье рассмотрены и систематизированы основные методы и подходы к оценке эффективности маркетинговой деятельности. Доказана необходимость в постоянной оценке, которая должна происходить за разными направлениями оценивания. На примере показан процесс вычисления эффективности маркетинговой деятельности двумя разными способами.
In this article we systematized and reviewed the basic methods and approaches of measuring the effectiveness of marketing activities. Proved the necessity of ongoing measuring which should happen in different directions of measuring. The example shows us the process of determination the effectiveness of marketing activities in two different ways.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/920
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_12
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2015_N4_12.pdf155,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.