Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/920
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.uk
dc.contributor.authorПисанець, К. К.uk
dc.contributor.authorВознюк, Л. О.uk
dc.date.accessioned2016-02-18T11:55:18Z-
dc.date.available2016-02-18T11:55:18Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationЄвсейцева О. С. Методологія вивчення ефективності маркетингової діяльності [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, К. К. Писанець, Л. О. Вознюк // Технології та дизайн. - 2015. - № 4 (17). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_12.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/920-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_12
dc.description.abstractВ даній статті розглянуто та систематизовано основні методи та підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності. Доведена необхідність у постійній оцінці, яка має відбуватися за різними напрямами оцінювання. На прикладі показано процес визначення ефективності маркетингової діяльності двома різними способами.uk
dc.description.abstractВ данной статье рассмотрены и систематизированы основные методы и подходы к оценке эффективности маркетинговой деятельности. Доказана необходимость в постоянной оценке, которая должна происходить за разными направлениями оценивания. На примере показан процесс вычисления эффективности маркетинговой деятельности двумя разными способами.ru
dc.description.abstractIn this article we systematized and reviewed the basic methods and approaches of measuring the effectiveness of marketing activities. Proved the necessity of ongoing measuring which should happen in different directions of measuring. The example shows us the process of determination the effectiveness of marketing activities in two different ways.en
dc.languageuk
dc.subjectmarketing effectivenessen
dc.subjectmarketing activitiesen
dc.subjectperformance evaluationen
dc.subjectevaluation methodsen
dc.subjectэффективность маркетингаru
dc.subjectоценка эффективностиru
dc.subjectмаркетинговая деятельностьru
dc.subjectметоды оцениванияru
dc.subjectефективність маркетингуuk
dc.subjectоцінка ефективностіuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectметоди оцінюванняuk
dc.titleМетодологія вивчення ефективності маркетингової діяльностіuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorYevseitseva, O. S.en
local.contributor.altauthorPysanets, K. K.en
local.contributor.altauthorVoznyuk, L. O.en
local.contributor.altauthorЕвсейцева, Е. С.ru
local.contributor.altauthorПисанец, К. К.ru
local.contributor.altauthorВознюк, Л. А.ru
local.subject.sectionЕкономікаuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 4 (17)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2015_N4_12.pdf155,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.