Перегляд зібрання за групою - Теми маркетинговая деятельность

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 12 із 12
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Marketing aspects of audit companies activities improvement in UkrainePodolna, Valentina; Topenko, Julia; Ievseitseva, Olena
2014Вдосконалення маркетингової діяльності підприємств ресторанного бізнесуЯвнікова, М. О.; Хоменко, О. І.
2014Використання інформаційних систем у маркетинговій діяльності корпорації RoshenРубан, В. Я.; Євдоченко, В. А.; Шіковець, К. О.
2019Дослідження теоретичних основ стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємствГончаренко, І. М.; Полонський, Д. Д.
2015Методологія вивчення ефективності маркетингової діяльностіЄвсейцева, О. С.; Писанець, К. К.; Вознюк, Л. О.
2013Основні підходи щодо оцінки ефективності маркетингових заходів на промисловому підприємствіПанасюк, О. В.; Яцишина, Л. К.
2018Розвиток бренд-менеджменту в системі маркетингової діяльності підприємстваКузьменко, С. А.; Щербак, В. Г.
2018Розвиток маркетингової діяльності підприємства на основі застосування інформаційних технологійБрусніцина, Д. Е.; Родіонов, С. О.
2017Стратегічне планування маркетингуДу, Лінь
2017Формування комплексу стратегій маркетингу для групи підприємств кластеру легкої промисловостіГотра, В. В.; Споришко, О.
2019Формування конкурентних маркетингових стратегійДовбуш, В. І.; Захарчук, О. Р.
2018Інновації як основа забезпечення конкурентоспроможності підприємства на ринку чаю в УкраїніБондаренко, Світлана Михайлівна; Шацило, Олександра Олегівна