Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9917
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовалик, Д. В.-
dc.contributor.authorЩербак, В. Г.-
dc.date.accessioned2018-11-01T12:11:16Z-
dc.date.available2018-11-01T12:11:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКовалик Д. В. Hr-бренд: сутність та стан в Україні / Д. В. Ковалик, В. Г. Щербак // Матеріали II Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : 7 грудня 2017 р., Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 172-179.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9917-
dc.description.abstractВ статті відображено та проаналізовано сукупність факторів, що впливають на формування цілісного образу компанії-роботодавця. Вказано складові успішного HR-бренду та розглянуто сучасні методи оцінки вартості бренду компанії.uk
dc.description.abstractВ статье отражена и проанализирована совокупность факторов, влияющих на формирование целостного образа компании-работодателя. Указаны составляющие успешного HR-бренда и рассмотрены современные методы оценки стоимости бренда компании.uk
dc.description.abstractThe article describes and analyzes a set of factors that influences the formation of a holistic way of an employer company. The components of successful HR-brand are specified and modern methods of a company’s brand valuation are considered.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectHR-брендuk
dc.subjectбренд роботодавцяuk
dc.subjectімідж роботодавцяuk
dc.subjectпривабливість роботодавцяuk
dc.subjectHR-брендингuk
dc.subjectбренд работодателяuk
dc.subjectимидж работодателяuk
dc.subjectпривлекательность работодателяuk
dc.subjectHR-branduk
dc.subjectemployer branduk
dc.subjectemployer imageuk
dc.subjectemployer attractivenessuk
dc.subjectHRbrandinguk
dc.titleHr-бренд: сутність та стан в Україніuk
dc.title.alternativeHr-бренд: сущность и состояние в Украинеuk
dc.title.alternativeHr-brand: essence and state in Ukraineuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorKovaly, D.-
local.contributor.altauthorShcherbak, V.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-12-07-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2017_P172-179.pdf1,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.