Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : [198] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Публікується в авторському варіанті.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 121 до 140 з 198
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Оптимізація маркетингової стратегії продукту на підприємствіБойчук, І. В.; Чужба, В. Є.
2017Застосування сегментації в маркетинговій діяльності фірмиБойчук, І. В.; Трач, А. О.
2017Інтерактивне телебачення як інструмент директ-маркетингуЄвсейцева, О. С.; Сидоренко, М. А.
2017Дослідження асортименту банківських послуг ПАТ "ПриватБанк"Басій, Н. Ф.; Тимошенко, Л. В.
2017Перспективи маркетингового управління криптовалютним ринкомДайновський, Ю. А.; Переста, В. Т.
2017Шляхи пристосування брендів під нове покоління Z через маркетингове управлінняКіндій, М. В.; Сітнікова, І. О.
2017Проблеми розвитку соціально-етичного маркетингуКостюк, О. С.; Мастеляк, Л. В.
2017Напрямки розвитку реклами в сьогоднішніх ринкових умовахКіндій, М. В.; Леонтій, Ю. С.
2017Особливості маркетингових досліджень на ринку товарів промислового призначенняКосар, Н. С.; Дуднік, Б. Е.
2017SMM-стратегія як запорука успіху сучасної компаніїКіндій, М. В.; Гладій, У. В.
2017Дослідження ринку блокчейн-послуг в УкраїніКіндій, М. В.; Гайдін, О. Д.
2017Основні цілі сучасного маркетингуЯловега, Н. І.; Чеглаков, Г. Є.
2017Особливості формування брендуКарпенко, Н. В.; Фесун, О. А.
2017Digital-marketing в сучасних умовахКарпенко, Н. В.; Куценко, Є. О.
2017Управління рекламною діяльністю на підприємствіКарпенко, Н. В.; Кошман, В. А.
2017Маркетинг у сфері виробництва сільськогосподарської продукціїЯловега, Н. І.; Волобуєва, О. В.
2017Маркетингова діяльність підприємстваБондаренко, В. М.; Вірченко, В. А.
2017Роль маркетингового управління у забезпеченні ефективної діяльності підприємстваБорисюк, О. В.; Поляк, М. О.
2017Удосконалення організації ведення обліку та аналізу інвестицій на сучасному українському ринкуГадзевич, О. І.; Маркова, М. В.
2017Маркетингове управління лояльністю споживачівБорисюк, О. В.; Волинець, К. М.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 121 до 140 з 198
V Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 9 листопада 2017 року)