Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : [198] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Публікується в авторському варіанті.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 101 до 120 з 198
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Креативний маркетингХоменко, О. І.; Литвиненко, В. О.
2017Маркетинг і телекомунікаціїХоменко, О. І.; Кузьменко, Г. В.
2017Природня (нативна) реклама як найближча перспектива інтернет-маркетингуХоменко, О. І.; Колесник, Б. О.
2017Розробка програм інтегрованого маркетингового впливу на споживачів цільових сегментівХоменко, О. І.; Д’яченко, Д. О.
2017Нейромаркетинг та його роль у розумінні споживача та його реакціїХоменко, О. І.; Гончаренко, А. Р.
2017Персоналізація в маркетингуХоменко, О. І.; Бондар, С. В.
2017Інновації в маркетингу: сучасні тенденції застосування інтернет-технологійХоменко, О. І.; Архіпцева, К. В.
2017Роль маркетингу в туристичному бізнесіХоменко, О. І.; Тимошенко, Ю. В.
2017Як веб-маркетинг допомагає вийти компанії на новий рівеньХоменко, О. І.; Джафаров, А. Ф.
2017Маркетинг нових товарівХоменко, О. І.; Рафальська, І. В.
2017Аграрний ринок України: стан та тенденції розвитку сільськогосподарських підприємствХоменко, О. І.; Колтко, Ю. Ю.
2017Еволюція бізнес-розвідки та її значення у маркетингових дослідженнях конкурентівХоменко, О. І.
2017Про побудову інформаційної моделі обліку і контролю витрат в системі управління підприємствомСльозко, Т. М.
2017PR ХХІ століття: ефективні методи та перспективи застосуванняЯнковець, Т. М.; Сінілкіна, А. В.
2017Інновації і підприємництво як чинник підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємствЯнковець, Т. М.; Миронова, О. В.
2017Державне регулювання інноваційної діяльності підприємства та її вплив на підвищення його конкурентоспроможностіЯнковець, Т. М.; Линок, І. О.
2017Маркетингові аспекти підвищення прибутковості підприємства з надання медичних послугЯнковець, Т. М.; Гайдай, М. В.
2017Економічна сутність та роль бізнес-планування в умовах ринкуЯнковець, Т. М.; Вишневецька, Ю. О.
2017Інноваційна складова національної системи вищої освіти в розвитку інформаційної економікиРадченко, О. М.; Жидок, В. В.
2017Напрями дуоспрямованого впливу секторів вищої освіти та бізнесу в умовах інформаційної економікиХолявко, Н. І.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 101 до 120 з 198
V Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 9 листопада 2017 року)