Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9757
Title: | Formation of intellectual mobility by learning ESP as a basis for professional self-actualization |
Other Titles: | Формування інтелектуальної мобільності як основи самореалізації майбутнього професіонала |
Authors: | Absaliamova, Yana Mikhnenko, Galyna |
Keywords: | intellectual mobility foreign language pedagogical conditions professional self-actualization інтелектуальна мобільність іноземна мова педагогічні умови професійна самореалізація |
Issue Date: | 2017 |
Citation: | Absaliamova Ya. Formation of intellectual mobility by learning ESP as a basis for professional self-actualization / Ya. Absaliamova, G. Mikhnenko // Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. – 2017. – Volume 5, № 5A. – P. 6-8. |
Source: | Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky |
Abstract: | Nowadays one of the most important issues of modern system of education is the issue of ongoing development of a professional. The article focuses on the problem of formation of hisintellectual mobilityas the basis for profossional selfactualization of future specialists. It outlines the pedagogical conditions of their intellectual mobility formation by means of learning ESP. У наш час одним з найважливіших питань сучасної системи освіти є питання сталого розвитку фахівця. Стаття присвячена проблемі формування його інтелектуальної мобільності як основи самореалізації майбутнього професіонала. Тут окреслюються педагогічні умови формування інтелектуальної мобільності засобами вивчення іноземної мови фахового спрямування. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9757 |
Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
Department: | Кафедра філології та перекладу |
ISSN: | 1338-9432 |
Appears in Collections: | Наукові публікації (статті) Кафедра філології та перекладу (ФП) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Scientific_Letters_2017_5(5A).pdf | 1,67 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.