Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9757
Title: Formation of intellectual mobility by learning ESP as a basis for professional self-actualization
Other Titles: Формування інтелектуальної мобільності як основи самореалізації майбутнього професіонала
Authors: Absaliamova, Yana
Mikhnenko, Galyna
Keywords: intellectual mobility
foreign language
pedagogical conditions
professional self-actualization
інтелектуальна мобільність
іноземна мова
педагогічні умови
професійна самореалізація
Issue Date: 2017
Citation: Absaliamova Ya. Formation of intellectual mobility by learning ESP as a basis for professional self-actualization / Ya. Absaliamova, G. Mikhnenko // Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. – 2017. – Volume 5, № 5A. – P. 6-8.
Source: Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky
Abstract: Nowadays one of the most important issues of modern system of education is the issue of ongoing development of a professional. The article focuses on the problem of formation of hisintellectual mobilityas the basis for profossional selfactualization of future specialists. It outlines the pedagogical conditions of their intellectual mobility formation by means of learning ESP.
У наш час одним з найважливіших питань сучасної системи освіти є питання сталого розвитку фахівця. Стаття присвячена проблемі формування його інтелектуальної мобільності як основи самореалізації майбутнього професіонала. Тут окреслюються педагогічні умови формування інтелектуальної мобільності засобами вивчення іноземної мови фахового спрямування.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9757
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
ISSN: 1338-9432
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Scientific_Letters_2017_5(5A).pdf1,67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.