Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : [58] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

До колекції увійшли дослідження молодих учених з актуальних питань інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні.

Платформа 1. Інноваційний розвиток кластерного підприємництва в Україні: стратегічні орієнтири
Платформа 2. Маркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництва
Платформа 3. Фінансове забезпечення підтримки кластерного підприємництва
Платформа 4. Збільшення ступеня відкритості, прозорості, динамічності знань в умовах розвитку кластерного підприємства
Редакційна колегія:
Ганущак-Єфіменко Л. М., д-р екон. наук, проф.
Щербак В. Г., д-р екон. наук, проф.
Ніфатова О. М., канд. екон. наук, доц.
Шкода М. С., канд. екон. наук, доц.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 58
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Мотивація персоналу в сучасних умовах підприємництва в УкраїніКоваленко, М. Ю.; Щербак, В. Г.
2018Оптимізація структури капіталу шляхом формування стратегії забезпечення фінансової стійкостіІльїна, А. О.; Шкода, М. С.
2018Використання інноваційних методів в управлінні персоналом організаціїДенисюк, Е. О.; Шкода, М. С.
2018Удосконалення системи матеріального стимулювання працівників-підприємцівГончаренко, І. М.; Шульга, Я. В.
2018Потенціал бізнес-процесу в контексті інноваційного розвитку підприємствВітковський, Ю. П.; Єршова, О. О.
2018Аналіз підходів щодо визначення фінансового механізму підприємстваВасильченко, А. Д.
2018Внедрение инновационных технологий на предприятииАрефьев, С. О.; Чжан, Сюанье
2018Маркетингові аспекти дослідження якості послуг, що впливають на конкурентоспроможність в сфері ресторанного бізнесуШкода, М. С.; Яковенко, А. О.
2018Теоретичні аспекти політики збуту підприємстваЧу, Хан
2018Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності організаціїЧжан, Мейсюй
2018Improvement of personnel management systems in transnational corporations under globalization conditionsHoque, MD Riyadul; Shcherbak, V.
2018Розвиток конкурентних переваг організації парфюмерно-косметичного ринку з використанням інтернет-технологійОднолеток, М. І.; Щербак, В. Г.
2018Франчайзингова форма використання бренда з позицій маркетингу інноваційНіфатова, О. М.; Степаненко, М. В.
2018Маркетинг інноваційної діяльності національних підприємствНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
2018Внедрение бренд-менеджмента в управлении деятельности предприятияЛинь, Шань; Мягких, И. Н.
2018Аналіз моделей бенчмаркінгуЛизогуб, І. І.; Ніфатова, О. М.
2018Управління конкурентоспроможністю підприємствКрахмальова, Н. А.; Марченко, О. В.
2018Hr-бренд: сутність та стан в УкраїніКовалик, Д. В.; Щербак, В. Г.
2018Кластерный маркетинг в инновациях предприятияДудко, П. Н.; Чжао, Цзун
2018Удосконалення системи управління збутом продукції підприємстваГончаренко, І. М.; Є, Цзявей
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 58