Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9450
Назва: Контент-аналіз веб-сайтів як інструмент фахівця з економічної кібернетики
Інші назви: A content-analysis of websites as an instrument of a specialist on economic cybernetics
Автори: Квіта, Г. М.
Шіковець, К. О.
Ключові слова: контент-аналіз веб-сайтів
SWOT-аналіз
підприємство
економічна кібернетика
контент-анализ веб-сайтов
SWOT-анализ
предприятие
экономическая кибернетика
content-analysis of websites
SWOT-analysis
enterprise
economic cybernetics
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Квіта Г. М. Контент-аналіз веб-сайтів як інструмент фахівця з економічної кібернетики [Електронний ресурс] / Г. М. Квіта, К. О. Шіковець // Інфраструктура ринку. – 2017. – Вип. 10. – С. 19-23. – Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/uk/10-2017
Source: Інфраструктура ринку
Короткий огляд (реферат): У саттті розглянуто та запропоновано застосовувати методику контент-аналізу веб-сайтів підприємств фахівцями з економічної кібернетики з метою отримання інформації щодо їх недоліків. Використання SWOT-аналізу із врахуванням отриманої інформації контент-аналізу дозволить вжити заходів щодо підвищення конкурентних переваг підприємства.
В статье рассмотрена и предложена методика контент-анализа веб-сайтов предприятий специалистами по экономической кибернетики с целью получения информации относительно их недочетов. Использование SWOT-анализа с учетом полученой информации контент-анализа позволит использовать меры относительно улучшения конкурентных позиций.
The article it is considered and suggested to apply methodology of analysis of content of web sites of enterprises specialists on economic cybernetics, with the aim of receipt of information on their defects. The use of SWOT- of analysis with taking into account of the got information of analysis of content will allow to use measures in relation to the increase of competitive edges of enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9450
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2519-2868
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
контент_анализ.pdf138,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.