Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9448
Назва: Особливості формування товарно-продуктової стратегії підприємств легкої промисловості України
Інші назви: Features of formation of commodity-product strategy of light industry Ukraine
Автори: Харченко, Т. О.
Павленко, Я. В.
Ключові слова: асортиментна політика
асортимент
продуктово-товарна стратегія
товарна група
управління асортиментом
assortment policy
range
product-product strategy
product group management range
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Харченко Т. О. Особливості формування товарно-продуктової стратегії підприємств легкої промисловості України / Т. О. Харченко, Я. В. Павленко // Topical issues of contemporary science : collection of scientific articles. – C.E.I.M., Valencia, Venezuela, 2017. – P. 159-161.
Source: Topical issues of contemporary science
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті питання, що стосуються особливостей формування асортиментної політики підприємств легкої промисловості України в існуючих кризових умовах сучасної економіки. Досліджено важливість формування торгово-продуктової стратегії для підприємств легкої промисловості. Встановлено специфіку стратегічного розвитку асортименту підприємств в залежності від періоду життєвого циклу продукції підприємства. Розглянуто особливості формування товарно-продуктової стратегії з урахуванням життєвого циклу товару для підприємств легкої промисловості України.
The questions related to the peculiarities of the product policy of Light Industry of Ukraine in the current crisis of the modern economy. Investigated the formation of the importance of trade and product strategy for light industry. Determined the specific range of strategic enterprises, depending on the period of the life cycle of enterprise. The features of formation of commodity-product strategy with consideration of the product life cycle for light industry in Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9448
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
ISBN: 978-0-9942661-1-8
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Харченко_Валенсия_Венесуела_2017.pdf302,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.