Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9448
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарченко, Т. О.-
dc.contributor.authorПавленко, Я. В.-
dc.date.accessioned2018-06-09T17:55:39Z-
dc.date.available2018-06-09T17:55:39Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationХарченко Т. О. Особливості формування товарно-продуктової стратегії підприємств легкої промисловості України / Т. О. Харченко, Я. В. Павленко // Topical issues of contemporary science : collection of scientific articles. – C.E.I.M., Valencia, Venezuela, 2017. – P. 159-161.uk
dc.identifier.isbn978-0-9942661-1-8uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9448-
dc.description.abstractУ статті розглянуті питання, що стосуються особливостей формування асортиментної політики підприємств легкої промисловості України в існуючих кризових умовах сучасної економіки. Досліджено важливість формування торгово-продуктової стратегії для підприємств легкої промисловості. Встановлено специфіку стратегічного розвитку асортименту підприємств в залежності від періоду життєвого циклу продукції підприємства. Розглянуто особливості формування товарно-продуктової стратегії з урахуванням життєвого циклу товару для підприємств легкої промисловості України.uk
dc.description.abstractThe questions related to the peculiarities of the product policy of Light Industry of Ukraine in the current crisis of the modern economy. Investigated the formation of the importance of trade and product strategy for light industry. Determined the specific range of strategic enterprises, depending on the period of the life cycle of enterprise. The features of formation of commodity-product strategy with consideration of the product life cycle for light industry in Ukraine.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectасортиментна політикаuk
dc.subjectасортиментuk
dc.subjectпродуктово-товарна стратегіяuk
dc.subjectтоварна групаuk
dc.subjectуправління асортиментомuk
dc.subjectassortment policyuk
dc.subjectrangeuk
dc.subjectproduct-product strategyuk
dc.subjectproduct group management rangeuk
dc.titleОсобливості формування товарно-продуктової стратегії підприємств легкої промисловості Україниuk
dc.title.alternativeFeatures of formation of commodity-product strategy of light industry Ukraineuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorKharchenko, Tetiana Aleksandrovna-
local.contributor.altauthorPavlenko, Y. V.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceTopical issues of contemporary scienceuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceЗарубіжні виданняuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Харченко_Валенсия_Венесуела_2017.pdf302,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.