Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/923
Title: Маркетингові методи розвитку бренду футбольного клубу в Україні
Authors: Писанець, К. К.
Мовчан, О. В.
Печерських, Л. К.
Keywords: methods of advancement of brands
brand of FC
professional football
fans
методы продвижения брендов
бренд футбольного клуба
профессиональный футбол
болельщики
методи просування брендів
бренд футбольного клубу
професійний футбол
вболівальники
Issue Date: 2015
Citation: Писанець К. К. Маркетингові методи розвитку бренду футбольного клубу в Україні [Електронний ресурс] / К. К. Писанець, О. В. Мовчан, Л. К. Печерських // Технології та дизайн. - 2015. - № 4 (17). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_15.
Source: Технології та дизайн
Abstract: У статті розглянуто формування брендів футбольних спортивних клубів та здійснена оцінка кількості вболівальників в Україні. Проаналізовано 6 ключових методів просування брендів. Надано рекомендації щодо їх застосування.
В статье рассмотрены формирование брендов футбольных спортивных клубов и осуществлена оценка количества болельщиков в Украине. Проанализированы 6 ключевых методов продвижения брендов. Даны рекомендации по их применению.
In the article, search of brands forming for football clubs and estimation of number of football fans are presented. 6 key methods of brands promotion are analyzed. Recommendations for their application are given.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/923
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_15
Appears in Collections:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
td_2015_N4_15.pdf144,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.