Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/923
Назва: Маркетингові методи розвитку бренду футбольного клубу в Україні
Автори: Писанець, К. К.
Мовчан, О. В.
Печерських, Л. К.
Ключові слова: methods of advancement of brands
brand of FC
professional football
fans
методы продвижения брендов
бренд футбольного клуба
профессиональный футбол
болельщики
методи просування брендів
бренд футбольного клубу
професійний футбол
вболівальники
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Писанець К. К. Маркетингові методи розвитку бренду футбольного клубу в Україні [Електронний ресурс] / К. К. Писанець, О. В. Мовчан, Л. К. Печерських // Технології та дизайн. - 2015. - № 4 (17). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_15.
Source: Технології та дизайн
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто формування брендів футбольних спортивних клубів та здійснена оцінка кількості вболівальників в Україні. Проаналізовано 6 ключових методів просування брендів. Надано рекомендації щодо їх застосування.
В статье рассмотрены формирование брендов футбольных спортивных клубов и осуществлена оценка количества болельщиков в Украине. Проанализированы 6 ключевых методов продвижения брендов. Даны рекомендации по их применению.
In the article, search of brands forming for football clubs and estimation of number of football fans are presented. 6 key methods of brands promotion are analyzed. Recommendations for their application are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/923
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_15
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2015_N4_15.pdf144,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.