Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9156
Назва: Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу для просування високотехнологічної продукції на міжнародних ринках
Автори: Птащенко, О. В.
Ключові слова: high-tech marketing
high-tech products
benchmarking
marketing tools
hightech marketing
high-tech entrepreneurship
высокотехнологичный маркетинг
высокотехнологичная продукция
бенчмаркинг
маркетинговые инструменты
маркетинг высоких технологий
высокотехнологичное предпринимательство
високотехнологічний маркетинг
високотехнологічна продукція
бенчмаркінг
маркетингові інструменти
маркетинг високих технологій
високотехнологічне підприємництво
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Птащенко О. В. Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу для просування високотехнологічної продукції на міжнародних ринках [Текст] / О. В. Птащенко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2017. - № 6 (117). - С. 72-79.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні тенденції розвитку сучасного світового ринку високотехнологічної продукції, а також представлено огляд маркетингового інструментарію для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції на ринку. Обґрунтовано, що від особливості товару залежить вибір маркетингових інструментів для просування. Досліджено основні переваги використання бенчмаркінгу для просування високотехнологічної продукції та визначено його основні етапи. Бенчмаркінг здійснюється на стратегічному та оперативному рівнях. На стратегічному рівні бенчмаркінг передбачає концентрацію на слабких та сильних сторонах, які є стратегічно важливими з огляду на конкуренцію.
В статье рассмотрены основные тенденции развития современного мирового рынка высокотехнологичной продукции, а такжн представлен обзор маркетингового инструментария для обеспечения позиционирования высокотехнологичной продукции на рынке. Обосновано, что от особенностей товара зависит выбор маркетинговых инструментов для продвижения на рынке. Исследованы основные преимущества использования бенчмаркинга для продвижения высокотехнологичной продукции и определены его основные этапы. Бенчмаркинг осуществляется на стратегическом и оперативном уровнях. На стратегическом уровне бенчмаркинг предполагает концентрацию на слабых и сильных сторонах, которые являются стратегически важними, учитывая конкуренцию.
The paper reviews the key trends in global high-tech market development. An overview of marketing tools for high-tech products market positioning is presented. It is argued that product characteristics affect the choice of marketing promotion tools. The key benefits of using benchmarking in high-tech products promotion are investigated along with identifying its basic stages. Benchmarking is carried out ad strategic and operational levels. At a strategic level, benchmarking assumes a focus on strengths and weaknesses which are strategically important given the competition.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9156
ISSN: 2413-0117
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V117_P072-079.pdf244,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.